Z-karta z modrotlače

06.07.2017

Dobrý deň milí tvorcovia rukami. Z hobbyshopu.sk sa mi do rúk dostali krásne nové papiere, ktoré sú novinkou v ich e-shope a dokonca aj pochádzajú z ich dielne. Krásne ľudové motívy z kolekcie modrotlač. Už sa teším, ako s nimi budem vytvárať rôzne projekty. Nad tým, aký fotopostup Vám dnes ukážem som si dlho lámal hlavu. Napokon som si povedal, že dobré blahoželanie k narodeninám, meninám, či k svadbe z tohto papiera bude určite skvelá voľba a niečo som preto pre Vás vyrobil a dôkladne nafotil krok po kroku. Poďte si spolu so mnou vytvoriť "Z kartu".


Na jej prípravu budeme potrebovať: pravítko, ceruzu, nožnice, lepidlo (roller), biely kartón (300g), ryhovaciu dosku, rezačku, pečiatky so vzormi kvetov, atramentovú transparentnú podušku, akrylový blok na pečiatky a samozrejme naše hviezdne papiere s modrotlačou.


Najskôr si biely papier prestrihneme na dve polovice. Na jednej z nich urobíme v strede ryhu pre ľahšie zloženie na ryhovacej doske.


Papier by mal mať na polovicu 10,5 cm. Potom odmeriame 6,5 cm a 4 cm.


Opäť urobíme ryhu na ryhovacej doske. Potom si odmeriame presne tie isté rozmery na papieroch s modrotlačou. Teda 6,5 cm a 4 cm. A odstrihneme dva obdĺžniky, ako vidieť na fotke.

Jeden 6,5 cm pás prilepíme spredu karty.

Druhý pásik prilepíme na dovnútra karty na pravý okraj.

Takto vyzerá už zložená "z karta" aj s oboma obdĺžnikmi papiera s modrotlačou.

Odrežeme si dva štvorce. Jeden z papiera s modrotlačou iného vzoru ako bol papier predtým. Ja som zvolil bodky. Papier je výborný v tom, že je potlačený z boh strán, takže Vám postačí ho aj obrátiť a odrezať štvorec z druhej strany toho istého papiera. Veľkosť štvorca je 7,5 cm. Menší štvorec si odrežeme aj z bieleho papiera. Bude mať veľkosť 6,5 cm a naň budeme otláčať pečiatky.

Vzor na bielom štvorci vytvoríme pomocou pečiatky, akrilového bloku a pečiatkovej podušky, ktorá ma nezmývateľný atrament - transparentný.

Potom na papierový štvorec s modrotlačou nalepíme biely štvorec s potlačou.

Napokon takto krásne vytvorený štvorec s vlastným obrázkom nalepíme na stred pohľadnice. A je hotovo :)

Bolo krásne, tak som musel urobiť zopár záberov na letnej lúke. Pri fotení mi pomáhala moja "kamoška" Rubby :D

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky