Morská krabička na fotografie, alebo darček

06.07.2017

Všetkých srdečne pozdravujem. Som tu opäť pre Vás, aby som Vás v tomto letnom období inšpiroval s niečím, čo môže poslúžiť ako vzácna letná morská spomienková krabička na uloženie fotografií, alebo ako originálna krabička na pekný darček.

Slnko, more, dovolenky, rybárske siete, morské živočíchy, perly, kamienky... to všetko zažívame na letných dovolenkách pri mori. A tak som sa takými letnými momentmi nechal inšpirovať aj ja a pripravil pre Vás podrobný fotopostup na takúto letnú dovolenku. Ja som sa nadchol z výsledku a verím že sa Vám tento nápad zapáči. Využil som techniku mixed media. Ukážeme si preto, ako takéto materiály využiť.

Najskôr si pripravíme všetko potrebné. Ja som využil krabičku z cukríkov, ktoré sú osviežením v aute práve na dovolenkových cestách J Ďalej Clear Gesso, primer gesso, farebné spreje - hnedú a tyrkysovú, perličky, mini art stones, štetce, nožnice, soft matte gel, noviny, alebo nejakú starú krabicu, ktorá nám pomôže ako ochrana stola pri striekaní s farbami, gazu, mušličku a napokon kovové komponenty, či iný materiál.

A teraz ideme na to :)  Najskôr som si kovovú krabičku z cukríkov (môže byť akákoľvek, aj papierová) natrel priesvitným gessom, aby sa ostatný materiál lepšie aplikoval na kovový povrch.

A potom poriadne vysušil teplovzdušnou pištoľou.

Takto som postupoval zo všetkých strán krabičky.

Ďalší krok je aplikovanie bieleho gessa. Môže byť aj čierny. Pre mňa je ale voľba bieleho vhodná pri tejto prímorskej tématike :)

Biele gesso som naniesol na všetky strany krabičky a opäť dobre vysušil.

Potom som už naniesol soft matte gel, pretože budem naň ukladať jednotlivé vrstvy materiálov. Rybársku sieť mi pripomína práve gáza. Trochu som ju ponaťahoval, aby v nej ostali diery.

Prekryl som to štetcom s lepidlom a potom aplikoval ďalšiu vrstvu s materiálom, z prírodného špagátu, ktorý tiež pripomína sieť.

Potom som už na hrubšiu vrstvu gélu začal prikladať kovové komponenty, mušličku, perličky a mini art stones.

To isté som urobil a vo vnútri krabičky a poriadne vysušil teplovzdušnou pištoľou. Pozor pri práci s kovovou krabičkou, ktorá sa rýchlo nahreje a je horúca :)

Potom som všetky komponenty natrel bielym gessom.

No a teraz príde zábavnejšia časť. Farbenie. Použil som farby v spreji. Aplikácia je jednoduchá a preto som si ju obľúbil. Ako podklad som použil hnedú. Potom tyrkysovú metalickú, čím som vytvoril dojem mora v krabičke. 

Napokon som všetko pretrel ešte bielym gessom.

Verím, že sa Vám dnes moja letná inšpirácia zapáčila a možno tiež originálne podarujete takúto krabičku, v ktorej budú fotografie, alebo nejaký milý darček.

Tak oddychujte, zrelaxujte, či už na dovolenke, alebo pri tvorení so mnou.

Ak sa rozhodne vyskúšať môj fotopostup, budem rád, ak nám pošlete fotografie Vašich výtvorov.

Tak do tvorenia priatelia :)

Radotvorca 

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky