Modrotlačové rande...

28.07.2017

Neviem ako Vám milí nadšenci scrapovania, ale mne sa občas stáva, že ma niektoré kolekcie papierov natoľko nadchnú, že nech ich odložím nabok aj tak sa mi opäť a opäť objavia na pracovnom stole. Tento "nátlak" na mňa súčasne robí modrotlačová kolekcia. Som ňou očarená.

Najskôr sa "narodila" táto milá krabička https://youtu.be/-sdzrc_2bPs.

Za ňou sa natisol okrúhly mini album, za ním záložky do kníh a... 

... a keďže sa ešte dáke štvrtinky hárkov zvýšili, tak sa na svet vypýtali tieto prekrásne pohľadničky.


K modrotlači ľudové kroje a výšivky patria, sú osviežením a krásnou spomienkou na časy našich babičiek.

Verím, že Vás modrotlačová kolekcia zo spoločnosti Otavius očarí ako mňa. Kúpiť si ju môžete iba v hobbyshop.sk. Nazrite dovnútra, určite si vyberiete to, "čo práve potrebujete". A ja Vám prajem mnoho radosti z tvorenia. Vaša Alena :)

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky