Modrotlač v modernom šate

06.07.2017

Prajem vám všetkým krásny deň, dnes by som vám chcela predstaviť krásne papiere z dielne Hobbyshopu a môj pohľad ako sa dajú využiť a čo sa s nimi dá spraviť. V modernom, minimalistickom duchu, ale s množstvom detailov.

Na prvej ukážke som použila ozdobnú vyrezávaciu šablónu a použila jeden vzorovaný papier. Väčšinou využívam na nadpisy jednofarebné papiere alebo rôzne ozdobné papiere ( perleťový, glitrovaný a pod.) Samú ma prekvapilo ako to dobre vo výsledku vyzeralo :-)

Celkovo som sa na pohľadniciach hrala so vzormi a menila modrú s bielou vrstvou.

Skúšala som niekoľko druhov a farieb šnúriek ( bakers twine), ale napokon vyhrala táto. Trošku červenej farby dodalo pohľadnici zaujímavý detail.

Na druhej pohľadnici som sa hrala so vzormi. Vybrala som si samozrejme folklórny motív. Vzory sú dosť výrazné, ale chcela som vám ukázať, že vždy sa to dá skombinovať s pečiatkami.

Opečiatkovaný papier je podlepený 3D penovou lepiacou páskou., pretože 3D efekt na pohľadniciach je na nezaplatenie.

Tretia ukážka ide ruka v ruke s témou modrotlače - trochu folku, vintage, hnedej a dreva.

Mám pocit, že by mohla potešiť aj pána a asi ju aj jednému mladému pánovi pošlem :)

Jednotlivé vrstvy sú opäť oddelené lepiacou páskou.

Motýle majú v mojom srdci špeciálne miesto, ani neviem prečo. Je to romantický motív, ale rada ho používam a k týmto krásnym papierom sa mimoriadne hodil.

Jednotlivé kombinácie nie sú vybraté náhodne - pri rezaní a vysekávaní som využívala vytlačené vzory a nechala ich vyniknúť čo najviac.

Výseky motýľov som ohla a ich krídla som podlepila, aby boli čo najviac 3D aj pri darovaní.

Ako ste si všimli, moje pohľadnice tento krát neboli ozdobené.

Nechala som vyniknúť papiere, krásne vzory a farby. Zamerala som sa viac na celkový dizajn.


Zaujímalo by ma ako sa vám páči táto kolekcia ? Či ste z nej už niečo vyrobili? A či ju viac využívate na pohľadnice alebo albumy či iné špeciálne produkty?

Verím, že som vás inšpirovala a teším sa na ďalšie stretnutie tu na blogu Hobbyshopu kde budem propagovať dizajn a štýl meno clean & simple.

Krásny zvyšok dňa želám,

Valika alias Nilla crafts

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky