Kryt na mobil

22.06.2017

Už Vás nebavia staré zažlknuté kryty na mobil a nemienite míňať stále peniaze na nové? Asi takto nejako by začínala teleshopingová reklama. Aj keď dnes naozaj budeme vynovovať staré a meniť ich naozaj na nové originálne kúsky, nepôjde o žiadnu gýčovú a tuctovú záležitosť.


Aj ja som si jedného dňa povedal, že chcem mať originálny kryt na svojom mobile. Po zhliadnutí krytov v obchode som však len s ťažkým povzdychom z predajne odišiel. A tak mi napadlo, že by som si sám mohol svoj starý kryt skúsiť vynoviť mojou obľúbenou technikou mixed media. A tak som použil: clear gesso, štetce, šablóny, štruktúrovacie pasty, špachtle, metalické spreje, matný lak a pustil sa do toho. Výsledok je "šokujúci" nádherný a originálny. A po mesiaci používania všetko perfektne drží. Poďte sa do toho pustiť spolu so mnou.

Najskôr som starý kryt umyl v jarovej vode. Potom som jeho povrch dôkladne natrel clear gessom, pomocou ktorého sa na neprilnavé povrchy lepšie nanášajú ďalšie materiály.

Teplovzdušnou pištoľou som urýchlil proces schnutia a potom som mohol naniesť pomocou šablóny štrukturovaciu pastu a tak vytvoril na kryte skvelý vzor.

Opäť vysušil teplovzdušnou pištoľou a mohol začať nanášať sprejmi farbu. Najskôr som naniesol čiernu, ktorú som vysušil a potom metalické farby: medenú, tyrkysovú a zlatú. Obmieňal som aj so striebornou.

Potom som po vysušení farieb naniesol ešte matný lak na zafixovanie farieb a textúry.

A nech sa páči, výsledok!

Radotvorca

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky