Shadow box, časť 2.

06.07.2017

V druhej časti tohto fotopostupu si ukážeme, ako by mohol vyzerať už hotový shadow box.

Ja som sa zameral na tému narodenie dieťaťa. Preto som vybral komponenty, ktoré som sám vyrobil, alebo som ozdobil hotovými výsekmi a kvietkami. Celé je to preto veselé a farebné ako samotný papier z dielne OtaviusArt.

Potrebujeme: bodkový papier, pravítko, ceruzku, nožnice, lepidlo, papierové výseky, lepenkový výrezy, kvietky, prírodný špagát, štipčeky.

Najskôr som si odmeral vlajočky. Na papier 2 cm. Urobil som čiaru a na ňu som odmeral najskôr 1 cm ( aby sme vytvorili cíp vlajočky - malé trojuholníky). A potom som pokračoval opäť s meraním na 2 cm.

Takto som vytvoril malé vlajočky, ktoré potom vo výsledku zavesíme štipčekami na špagát.

Potom som si na iné farebné papiere nakreslil vzor vecičiek pre bábätko. Takto hneď vidieť, pre koho je darček určený.

Následne som ich aplikoval na špagát pomocou štipčekov. V priestore som rozmiestnil výrezy, kvietky a krásny kočík. Je síce z 3D stavebnice, pretože som ho mal k dispozícii. 

Použiť môžete však čokoľvek. Pridal som ešte lepenkový výrez nožičiek na druhú stranu. V pravom rohu som nechal voľné miesto na fotografiu. Všetko ešte poriadne zafixoval lepidlo a je hotovo :)

Shadow box je teda pripravený na podarovanie. Bude sa pekne vynímať niekde na poličke, či zavesený na stene.

Verím, že som Vás inšpiroval pri ďalšom tvorení a aj pri využití krásneho materiálu, ktorý poskytuje hobbyshop.sk.

Oddych pri tvorení je predsa ten najlepší relax :)

Radotvorca 

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky