Steampunk Motorka – foto postup od Rada

19.05.2017

Srdečne zdravím všetkých kreatívcov. Som rád, že môžem byť súčasťou design teamu pre Hobbyshop. Rád by som Vám predstavil svoju tvorbu. Ako prvé Vám ukážem, ako vytvoriť obraz v mojom obľúbenom šťýle "Steampunk". Ide o štýl, ktorý v sebe mieša mixed media a kovové prvky. Ja osobne som začal najskôr tvoriť scrapbookové fotoalubumy, pretože táto technika sa mi zdala náročná. Keď som sa však k tomu dostal, stalo sa to mojou srdcovou záležitosťou. Ozdobujem takto zápisníky a diáre a vytváram obrazy spojené s kolážou z fotografií.


Z Hobbyshopu som dostal možnosť vyskúšať práve pre Vás skvelý materiál. Reliéfnu pastu, spreje, 3D guličky, šablóna s motívom pneumatiky, či zaujímave výrezy. Zaujali ma kolieska a výrez motorky. Našiel som aj skvelý obrázok motorky, ktorý som vytlačil a zakomponoval. A tak som dostal nápad vymyslieť a ukázať, ako možno vytvoriť niečo aj pre mužskú časť. A keď k tomu dopníte materiál objavneý v garáži, tvorba môže začať.

Na tejto fotografii môžete vidieť materiál, ktorý som použil.

Najskôr som nalepil obrázok motorky Soft Matte Gelom a potom som už pastou nanášal cez šablónu vzor pneumatiky. S pastou a šablónou sa pracovalo výborne. Vrele odporúčam. Pre rýchlejšiu prácu som všetko vysušil teplovzdušnou pištoľou.

Obrázok som pretrel Gloss Matte gelom, pretože sa tak vytvorila priehľadná vrstva, na ktorú je potom vhodné nanášať ďalšiu farbu, ktorú som použil. Doplnil som ešte šablónou kraje obrázku.

Soft Matte Gelom som prilepil aj "kovový poklad" objavený v garáži. Potom som načrtol priestor prírodným špagátom a postupne priestor doplnil o 3D guličky. Vznikla tak zaujímavá koláž.

A potom prišla tá najlepšia časť. Striekanie farieb v spreji. S radosťou som ich vyskúšal a sú perfektné. Nanášať a miešať tak môžete za pochodu. Napokon som dolepil ešte aj ostatné koliečka z lepenkových výrezov a keď som bol spokojný vysušil teplovzdušnou pištoľou. Farba je výborná pri miešaní s vodou a tak môžete robiť rôzne škvrny.

Po celkovom zaschnutí obrazu som ho ešte zapatinoval bielou akrylovou farbou. Tak dostal obraz "ošumtelý" vzhľad. Na ďalších fotkách vidieť zopár detailov kovových prvkov, koliesok, motorky a podobne.

Obrázok motorky v konečnom výsledku len tušiť, takže neprebil celistvosť obrazu.

A tu už vidieť obraz v plnej paráde.

Verím, že sa Vám môj výsledok zapáčil a vyskúšate materiál z Hobbyshopu. Určite budete spokojní.

Veľa kreatívnych dní priatelia a do tvorenia

Radotvorca

© 2017 HobbyNews - online magazín HobbyShopu.sk, OTAVIUS, spol. s r.o.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky